štvrtok 24. septembra 2015

Výstava Kreativity v Bratislave 17.10.2015 a Nový albumový prírastok

Už čoskoro je tu opäť jesenná výstava Kreativita & Hobby. Opäť máme pre Vás náš e-shop www.materialpretvorilky.sk prichystané novinky, ktoré zatiaľ neobjavíte na e-shope. 

Výnimočne bude Kreativita len v sobotu 17.10. 2015. Nájdete nás tam od 10:00 do 15:00. Väčšinou sme tam však ešte pol hodinu po oficiálnom skončení. 
Súčasťou budú aj farmárske trhy. Zakúpite na nich čerstvú zeleninku, ovocie, vínka,  koláčiky, syry a iné rôzne dobroty.

Prihlásiť sa môžete aj do súťaže na tému Srdce. Každý účastník dostane drobnosť za účasť. Viac info na oficiálnej stránke výstavy www.kreativita-hobby.sk



V posledných dňoch sa u nás tvorí vo veľkom. Ďalší album, ktorý vznikol u nás v našom ateliéri. Album je tvorený pre malú slečnu na šírku. Väzba je tvorená kartónovými doskami + kovové krúžky.
Na vrchnú časť som použila 3d ozdobu balónu, ktorá bola súčasťou časopisu Creativity, Notelesom v tvare srdiečka z kolekcie French Lavender, kovovým príveskom vtáčikov a papiere z kolekcií Gorjuss.



V ľavo bol použitý výrez z kolekcie Floral Folk, v pravo kľúčik vytvorený cez program Docrafts DIGITAL designer. Ako pracovať s týmto programom nájdete v tomto článku: http://www.scrapper.sk/digitalny-scrapbooking-v-docrafts-digital-designer/



V ľavo boli použité dve washi pásky a v pravo som vytvorila kapsičku na fotku. Vrchnú časť som ozdobila potlačou dievčatka Gorjuss. Vyfarbila som ju akvarelovými fixkami. Postup nájdete tu: 



Ľavú časť som ozdobila kvetinami a pravú časť notelesom, razítkovou potlačou gombíka, ručne vystrihnutou šípkou, živicovou kvetinou a svorkou s čerešničkovým motívom,.



Bodkované gombíky z kolekcie Gorjuss (boli ako darček k časopisu Creativity) mám veľmi rada, krásne oživia projekt. 


Aj tu som použila bodkovaný gombík Gorjuss. V pravo som použila bodkovanú okrajovú vyrezávačku od Docrafts a v pravo srdiečko. Bol taktiež súčasťou časopisu Creativity. Všetky darčeky, ktoré bývajú v tomto časopisu sú úžasné :)



Zadná strana patrí kamienkom :) Pravú časť papiera som embossovala cez Xpress, so šablónou s pleteným vzorom.



Tešíme sa na Vás už čoskoro v Bratislave.
Do tvorenia

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára